1 / 3
"Kan starkt rekommendera Lisa-Marie.
Hon är så avslappnad, duktig och rolig!"
1 / 3
2 / 3
"Vill ni ha fina bilder på era barn, eller er själva, så rekommenderar jag verkligen @isamifotografi.
Supergullig, glad och lättsam fotograf.
Och självklart SUPERFINA bilder!"
2 / 3
3 / 3
"Behöver ni anlita en fantastisk fotograf som får er att känna sig avslappnade under hela fotosessionen blir ett skrattkalas där slutresultatet blir så här fantastiskt? Anlita då @isamifotografi"
3 / 3
—Lina