Jag heter Lisa-Marie och bor i Älvdalen tillsammans med min man och våra två barn som är 8 och 12 år.
Jag är en snäll, glad och kreativ människa som älskar att skapa, så när jag inte fotograferar så hittar man mig ofta med näsan i en bok. Jag läser så pass mycket att jag till och med har en helt egen sida där jag recenserar böcker. Jag tycker även om att träna, då gärna styrketräning eller löpning, det sistnämnda försöker jag fortfarande få ordning på då jag lider av den hopplösa åkomman "dålig kondition"..
hopplöst jobbigt, men jag har hört att den går att bota!
Jag och familjen är ofta ute på upptäcktsfärd runt i naturen här i Älvdalen och utforskar alla spännande platser som byn erbjuder, skulle denna sevärdhet även erbjuda grilla korv-möjligheter så är våran lycka gjord!
När man blir fotograferad av mig så har man inte en tråkig stund, jag är en glad, sprallig och pratglad figur som klättrar både högt och lågt med min kamera för att få dom bästa bilderna på er!